برگزاری جلسه مشترک مسئولین بیمارستان کوثر سمنان با مدیران و مربیان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی

برگزاری جلسه مشترک مسئولین بیمارستان کوثر سمنان با مدیران و مربیان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی

برگزاری جلسه مشترک مسئولین بیمارستان کوثر سمنان با مدیران و مربیان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی

 برگزاری جلسه مشترک مسئولین بیمارستان کوثر سمنان با مدیران و مربیان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی

جلسه مشترک مسئولین بیمارستان کوثر سمنان با مدیران و مربیان آموزشی رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار گردید

بنا بر گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان به منظور بررسی روند همکاری این مرکز با دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در خصوص آموزش دانشجویان پرستاری و مامائی جلسه ای در تاریخ 17 بهمن ماه 94 در محل دفتر ریاست بیمارستان برگزار گردید. آقای عندلیب سوپروایزر آموزشی بیمارستان در مصاحبه با روابط عمومی بیمارستان با اعلام این موضوع اضافه کردند: در این جلسه که با ریاست آقای دکتر پهلوان معاون آموزشی و پژوهشی بیمارستان و با حضور مسئولین مرکز، مدیران گروه پرستاری و مامائی، مربیان آموزش بالینی و نمایندگانی از معاونت آموزشی دانشگاه برگزار گردید در خصوص مسائل موجود و راهکار رفع آنها و همچنین افزایش کیفیت آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد دراین مرکز بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات لازم اتخاذ گردید. لازم به ذکر است که مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان یکی از مراکز مهم آموزش بالینی رشته های پرستاری و مامائی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان بوده و در هر نیمسال تحصیلی بیش از 500 نفر از دانشجویان این دانشگاه در گروه های مختلف کارآموزی از امکانات آموزشی و پژوهشی این مرکز استفاده می نمایند.
  • کد خبر : 6145
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی